Excelsior’20 heeft zich voor komend seizoen versterkt met Mohamed Amine. De 24-jarige aanvaller sluit aan bij de selectie en brengt ervaring mee vanuit FC Skillz O19, Alphense Boys O21 en Spartaan’20, waar hij speelde voor de O21 en het eerste elftal.
De keuze voor Excelsior’20 kwam mede voort uit zijn contacten binnen de club. Amine kent Joël de Windt nog uit een eerdere samenwerking als collega. Daarnaast heeft hij al een band met Preston uit zijn periode bij Spartaan’20.
Voor het nieuwe seizoen heeft Amine zijn doelen helder. De aanvaller wil belangrijk zijn voor het elftal met doelpunten en assists. Daarnaast mikt hij met de ploeg op een sterk seizoen, waarbij het kampioenschap het gezamenlijke doel is.








