Zwarte Pijl is verheugd om te melden dat Rowendley(27) en Railey(26) Martijn komend seizoen beiden uitkomen voor de club. De gebroeders komen over van TOGB.
Rowendley en Railey maakten zich de afgelopen periode prominent zichtbaar op internationaal niveau als onderdeel van de nationale selectie van Bonaire in de CONCACAF Nations League, waar zij het opnamen tegen Barbados en Guyana.
Met hun internationale ervaring en bewezen kwaliteiten — als aanvaller respectievelijk verdediger — zijn wij ervan overtuigd dat de gebroeders Martijn een waardevolle bijdrage zullen leveren aan het team.





