IJ.V.V. De Zwervers heeft de selectie voor komend seizoen uitgebreid met vijf aanwinsten. De club voegt daarmee zowel jonge als meer ervaren spelers toe aan de groep, in de hoop de kwaliteit verder te verhogen.
Van FC IJsselmonde maken de broers Tommy en Mitchell Drogt de overstap. Tommy is 24 jaar en speelt als rechtsback. Mitchell is 21 en is inzetbaar als spits. Ook Dylan de Bruijn sluit aan bij De Zwervers. De 23-jarige verdediger speelde in de jeugd negen jaar bij DRL, debuteerde daar op zijn zestiende in het eerste elftal en kwam daarna zes seizoenen uit voor FC IJsselmonde.
Daarnaast versterkt De Zwervers zich met twee spelers van BZC Zuiderpark. Ishuar Martina, 28 jaar, is inzetbaar als middenvelder en centrale verdediger. Raileyson Semeleer is 34 jaar en speelde jarenlang in het voetbal in Charlois en omgeving. Hij begon als buitenspeler en is inmiddels actief op het middenveld.
Met deze vijf nieuwelingen kiest De Zwervers voor een combinatie van jeugdig elan en routine richting het nieuwe seizoen.





