Met het einde van het seizoen in zicht richt Sv Rhoon de blik op de opbouw van de selectie en staf voor de komende voetbaljaargang. De club, ontstaan uit de samensmelting van twee verenigingen, wil verder bouwen aan een stabiele en toekomstgerichte organisatie.
Binnen de selectie nemen Stanley Husen en Michel Kroep afscheid. Hun plaatsen worden ingevuld door Ed Ridderhof en Bas Oster. In de begeleiding sluit Ronald Wolf aan als materiaalman en wordt Koos Lok toegevoegd als verzorger. Fysio Lisa Klop en Arno Bode blijven actief in hun huidige rol.
Uit de huidige groep vertrekt alleen Kyan Kroep, die elders zijn loopbaan vervolgt. Vanuit WCR komen Jay Smit, Tim de Jong en Pawel Andrzej Krawczyk over naar Sv Rhoon. Daarnaast schuiven drie spelers vanuit de Onder 23 door naar de selectie.
De club is ook nog in gesprek over de invulling van de trainerspositie bij het tweede elftal. Daarover wordt op korte termijn meer duidelijkheid verwacht.








