Stellendam gaat na afloop van het lopende seizoen uit elkaar met hoofdtrainer Leo de Geus. Dat besluit is recent genomen door het bestuur, ondanks dat zijn contract eerder nog was verlengd.
De Geus blijft tot het einde van het seizoen verantwoordelijk voor het eerste elftal. Daarna komt er een einde aan de samenwerking tussen de trainer en de club. Stellendam spreekt daarbij waardering uit voor zijn inzet en betrokkenheid in de voorbije periode.
De club richt zich de komende tijd op de invulling van de technische staf voor het nieuwe seizoen. Over een opvolger of verdere personele keuzes is nog niets bekendgemaakt.





