Sportclub Feyenoord heeft zich versterkt met Mohamed Reda Harrachi.
De 20-jarige linksbenige rechtsbuiten maakt de overstap van Olympia naar de Rotterdamse club en sluit aan bij de selectie voor komend seizoen.
Harrachi kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging op Varkenoord en spreekt van een mooie volgende stap in zijn ontwikkeling. “Voetbal is van jongs af aan mijn grootste passie geweest. Na een mooie periode bij Olympia ben ik trots op mijn overstap naar Sportclub Feyenoord. Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen, mijn kwaliteiten te laten zien en alles te geven voor het team, zowel op trainingen als tijdens wedstrijden.”
Met zijn aanvallende impulsen, drive en inzet hoopt de buitenspeler van waarde te zijn voor het elftal.
Sportclub Feyenoord ziet in Harrachi een talentvolle speler met groeipotentie en verwelkomt hem dan ook met vertrouwen binnen de selectie.




