Pernis heeft zaterdag het kampioenschap in de vijfde klasse D binnengehaald. Door de 4-0 overwinning op Swift Boys is de ploeg van trainer Wesley van Gils niet meer te achterhalen en keert de club na één seizoen alweer terug naar de vierde klasse.
De thuisploeg legde de basis met twee treffers van Niels Versteeg, die Pernis al vroeg op voorsprong zette en later ook voor de 2-0 tekende. Na rust liep de score verder op via Beau Peelen, waarna Robin Boender het duel definitief in het slot gooide met de vierde treffer van de middag.
Met de winst bekroont Pernis een sterk seizoen met de titel en promotie. Volgende week staat nog één competitiewedstrijd op het programma. Dan sluit de kampioen het seizoen af met een uitwedstrijd tegen DRL in Rotterdam-Zuid.
OVERZICHT NACOMPETITIES






Gefeliciteerd wesly en pernis
The one and only
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd ouwe meeuw succes volgend seizoen
Namens Swift-boys gefeliciteerd mannen
Jan van der Schans leuk om jou ter zien en te spreken Jan gefeliciteerd Pernis en Wesley
Gefeliciteerd Pernis en in het bijzonder Wesley!
Mooi gefeliciteerd Pernis en Wesley topper
Top gedaan Pernis en Wesley
Gefeliciteerd mannen!
Media: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2Fv1.Y2lkPWJlMzAyMTE3MHVodnA5OHVob2liYjhlMndsdDJ6eDFmYWh6bWN4NGg0M2JubmFiZiZlcD12MV9naWZzJmN0PXM%2Fn0lnosk5JX8Dm%2Fgiphy.gif&h=AUAMxe848SX-md3n_76kmZPjaOJ1t7HlnQwsiTgfHrfsUUKQVcGAB_hRwGzNN5rYNM5NF0WYEmkvl-GwpNDMgSfrT7aDoe7hMfD-tPcpM6H2qcveYe62PoLL8PVwaIPCSPofg7hMvD_G-K8f&s=1
Volgend jaar naar RHS gekkenhuis
Gefeliciteerd trainer
Gefeliciteerd Wes
Gefeliciteerd mannen, tot volgend seizoen
Gefeliciteerd mannen
Gefeliciteerd jullie varen de beste ploeg in de afdeling
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd namens Sportclub Excelsior
Gefeliciteerd met kampioenschap