Naaldwijk staat zaterdag niet alleen stil bij de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, maar ook bij het vertrek van drie ervaren spelers. Rond het duel met Die Haghe wordt afscheid genomen van Jordy van Calsteren, Dennis de Groot en Tim Zwinkels, die na dit seizoen stoppen en hun gezin voorrang geven.
Van Calsteren kwam in 2017 bij Naaldwijk terecht na eerdere periodes bij Westlandia en FC ’s-Gravenzande. De verdediger was jarenlang aanvoerder van het eerste elftal, maar werd dit seizoen geremd door blessures.
De Groot sloot zich later aan bij de club na eerdere jaren bij VELO en Verburch. Hij vervulde een belangrijke rol als centrale verdediger en controlerende middenvelder. Daarnaast was hij binnen de vereniging ook actief als jeugdcoördinator.
Zwinkels maakte in 2020 de overstap van Westlandia. De aanvaller viel op met zijn energie, werklust en doelpunten. Een van zijn hoogtepunten was zijn basisplaats in de gewonnen promotiewedstrijd tegen Dilettant van vorig seizoen.





