Kozakken Boys heeft de selectie voor komend seizoen versterkt met Marko Maletić. De 32-jarige centrumspits tekende in Werkendam voor één seizoen en komt over van het Italiaanse Vittoria Calcio.
Met Maletić haalt de club een fysiek sterke aanvaller binnen, die bekendstaat om zijn balvastheid en zijn aanwezigheid in het strafschopgebied. De in Servië geboren spits brengt bovendien de nodige internationale ervaring mee. Eerder speelde hij onder meer voor FC Utrecht, FC Dordrecht, Lommel SK, Paris FC en verschillende clubs in Italië.
Op dit moment is Maletić met Vittoria Calcio nog actief in de nacompetitie van de Serie D. Daarna maakt hij de overstap naar Kozakken Boys, dat in hem een ervaren centrumspits ziet voor het nieuwe seizoen.






Goede aankoop Hans Visser
Sebastiaan Toom ken hem niet we gaan het zien