De selectie van GSC/ODS voor komend seizoen begint steeds meer contouren te krijgen. De club heeft met Noah Wijne opnieuw een speler vastgelegd. De 22-jarige centrale verdediger maakt de overstap van EBOH.
Wijne geldt als een linksbenige verdediger en was volgens de technische commissie al langer in beeld. Hij begon met voetballen bij Oranje Wit en kwam daarna uit voor ASWH en Barendrecht O23, waar hij ook de aanvoerdersband droeg. Vervolgens keerde hij terug naar EBOH.
Met zijn komst zet GSC/ODS een volgende stap in de samenstelling van de nieuwe selectie. Daarmee is het werk nog niet afgerond, want de technische commissie is nog in gesprek met spelers uit de huidige groep en met mogelijke versterkingen van buitenaf.




