Jeremy Udenhout heeft zijn lopende verbintenis met Excelsior Maassluis met een extra jaar verlengd. De multifunctionele speler van ons eerste elftal is zodoende tot medio 2028 verbonden aan de club.
Excelsior Maassluis en Udenhout zijn zeer verheugd met zijn nog langere verblijf. Udenhout, die als jonge speler de jeugdafdeling van Excelsior Maassluis verliet voor een avontuur bij Sparta Rotterdam en Excelsior Rotterdam, keerde in 2024 terug op het oude nest, waar zijn vader ooit ook nog enkele wedstrijden in het eerste elftal speelde.
“Na mijn periode bij Excelsior Rotterdam, ben ik bij Excelsior Maassluis geweldig opgevangen en heb ik het, ondanks de sportief zware periode, waarin we momenteel verkeren, enorm naar mijn zin”, zegt Udenhout. “We gaan er alles aan doen om ons te handhaven in de Tweede Divisie, te beginnen aanstaande zaterdag met de uitwedstrijd tegen Barendrecht.”
Technisch Manager Raymond Frehe: “Met het openbreken van Jeremy zijn contract zijn wij zeer verheugd. Hiermee creëren we een sterke basis voor onze toekomst. We verkeren sportief in een lastige periode, maar we gaan vol voor handhaving in de Tweede Divisie. We weten ook dat Jeremy zijn grote ambitie is om terug te keren in het betaalde voetbal, daarom is in zijn contract een clausule opgenomen, waarbij we zullen meewerken aan een eventuele stap naar een BVO.”







