ASWH speelt komend seizoen in de Vierde Divisie. De ploeg uit Hendrik-Ido-Ambacht kwam zaterdag op bezoek bij directe concurrent Scheveningen niet verder dan 2-2, waardoor degradatie uit de Derde Divisie B een feit is.
Voor ASWH telde alleen een overwinning om de hoop op handhaving levend te houden. De ploeg begon nog hoopgevend, want Luuk Admiraal zette de bezoekers al vroeg op voorsprong. Lang kon ASWH daar niet van genieten. Scheveningen draaide de stand nog voor rust om via Robin Buwalda en Mitchell de Vlugt en nam daarmee een stevige stap richting lijfsbehoud.
Na de pauze slaagde ASWH er lange tijd niet in om de achterstand weg te werken. Integendeel, de beste kansen waren in de tweede helft opnieuw voor de thuisploeg. Pas diep in blessuretijd bracht Jay Abbo met een kopbal de stand nog op 2-2, maar die treffer kwam te laat om het tij nog te keren.
Door het gelijke spel is ASWH officieel gedegradeerd en komt de club volgend seizoen uit in de Vierde Divisie.









Welkom
In de vierde divisie ⚫️