De technische commissie van ASWH is nog altijd hard aan het werk om de selectie voor het seizoen 2026/27 te completeren. Inmiddels kan er weer goed nieuws gemeld worden over een speler die ASWH trouw blijft. Angelo Nascimento voetbalt ook na de zomer op sportpark Schildman.
De 23-jarige middenvelder begint dan aan zijn derde seizoen bij ASWH. Nascimento kwam in de zomer van 2024 over van Capelle. In zijn eerste jaar bleef zijn inbreng beperkt vanwege het nodige blessureleed, maar in het afgelopen seizoen kwam de technisch vaardige Rotterdammer al tot 21 wedstrijden. Daarin liet hij zien welke waarde hij kan hebben voor de ploeg. Om die reden wilde de TC graag met hem verder. De beleidsbepalers zijn dan ook verheugd dat Nascimento de keuze heeft gemaakt om te blijven, zodat de nieuwe trainer Johan Sturrus vanaf de voorbereiding een beroep op hem kan doen. De komende tijd blijft het middenveld en de voorhoede de prioriteit hebben bij de verdere invulling van de selectie.





