FC ’s Gravenzande heeft verdere duidelijkheid gegeven over de samenstelling van de selectie voor komend seizoen. Een groep spelers heeft toegezegd ook in de volgende jaargang voor de club uit te komen, terwijl er daarnaast ook meerdere vertrekkers en stoppers zijn.
Bij de spelers die aanblijven gaat het om Dani van Antwerpen, Hero van Antwerpen, Vinnie van de Berg, Ray Brederoo, Sam Hanegraaf, Thijmen de Jong, Jouke Kok, Dano van Leeuwen, Fin van Mierlo en Robin Spreen. Daar tegenover staat dat Bas Sommeling naar HVC ’10 vertrekt, Emil Nieburg de overstap maakt naar Sportclub Monster en Tim de Koning eveneens voor HVC ’10 kiest.
Verder stoppen Jorik Koppers, Ruben Hagen, Koen Groenewegen en Sander van Oosten na dit seizoen. Met name Koppers en Hagen kwamen voort uit de eigen opleiding en waren de afgelopen jaren nauw betrokken bij het tweede elftal en in fases ook bij het eerste.
Door de veranderingen ontstaan nieuwe plekken binnen de selectie. FC ’s Gravenzande houdt zich daarom ook open voor spelers die zich op reserve-hoofdklasse- en O23-niveau verder willen ontwikkelen.




