Elmer de Vries vertrekt bij TOGB. De 25-jarige aanvaller heeft besloten na dit seizoen op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. De Vries, die zowel als rechtsbuiten als linksbuiten uit de voeten kan, geldt als een energieke vleugelspeler met een duidelijke voorkeur voor acties, assists en doelpunten.
Naast zijn clubcarrière is De Vries al enkele jaren vaste waarde bij het nationale elftal van Sint Maarten, waarvoor hij inmiddels 16 interlands speelde. Recent was hij nog actief in de Cariben, waar Sint Maarten een 0-0 noteerde en daarna met 3-2 wist te winnen. Voor De Vries was het opnieuw een bijzondere ervaring om “voor zijn vaderland” uit te komen.
Bij TOGB kwam hij via bekenden binnen de selectie en gesprekken met trainer Jonathan Jonk. Nu is het moment aangebroken om zijn volgende stap te zetten. “Ik ben ambitieus en toe aan verandering,” aldus De Vries.








