Hoofdtrainer Glenn den Uijl heeft kenbaar gemaakt dat hij Zuidland aan het einde van het seizoen gaat verlaten.
Na een periode eerst als assistent trainer bij TOGB, kwam de inwoner uit Nootdorp bij Zuidland anderhalf jaar geleden voor het eerst op eigen benen te staan. In het eerste jaar reikte hij met Zuidland tot de finale voor promotie naar de 1e klasse, die uiteindelijk verloren werd van Nieuwerkerk. Dit seizoen draait Zuidland bovenin mee. In de winterstop bedraagt de achterstand op koploper Hellevoetsluis vier punten, waarbij aangetekend dient te worden dat Hellevoetsluis een wedstrijd meer speelde.
“In principe wilden de meeste spelers door met Glenn, maar zijn gevoel zegt dat hij er nog geen derde seizoen aan moet gaan plakken. Dat gevoel kan ik ook niet wegnemen bij hem,’ vertelt Jaap van Sintmaartensdijk. ‘Ik spreek de waardering uit over de inzet en betrokkenheid van Glenn en wens hem alle succes toe in zijn verdere carrière. Maar eerst gaan we met elkaar dit seizoen naar een mooi einde brengen. Gezien de resultaten die geboekt zijn, schat ik het niveau van onze spelers wel zo in dat zij Glenn een mooi afscheid willen geven en dat zij na de winterstop de lijn van de eerste seizoenshelft weten door te trekken.’









Lees meer: https://www.voetbalrotterdam.nl/2025/12/glenn-den-uijl-vertrekt-bij-zuidland/?fsp_sid=40728
Lees meer: https://www.voetbalrotterdam.nl/2025/12/glenn-den-uijl-vertrekt-bij-zuidland/?fsp_sid=40729