Goed nieuws bij De Jonge Spartaan: het eerste elftal heeft het periodekampioenschap binnengehaald! Een beloning voor hard werken, veerkracht en teamspirit – en een resultaat dat de hele vereniging trots maakt. Tegelijkertijd blijft de selectie voor het nieuwe seizoen intact, een krachtig signaal van continuïteit en vertrouwen.
Sterkhouders en de staf blijven de vereniging trouw.
Naast hoofdtrainer Ben Mierop hebben ook keeperstrainer Mark Zegers, teammanager Jan Mastenbroek en materiaalman Klaas Groen hun betrokkenheid voor het komende seizoen bevestigd. De spelersgroep volgt dit voorbeeld: vrijwel iedereen blijft behouden voor de club. Momenteel wordt met de resterende stafleden gesproken en ook daarin speelt de jeugdopleiding een belangrijke rol. De Technische Commissie verwacht binnenkort opnieuw positief nieuws te kunnen delen.
De nieuwe voorzitter Jan Peter Robijn is trots op de mannen van Ben Mierop: “Dit periodekampioenschap is niet alleen het resultaat van inzet op het veld, maar ook van de teamspirit en onderlinge betrokkenheid in alle geledingen van onze vereniging. Samen bouwen we verder – vanuit een duidelijk plan en met een sterke basis.”
De volgende spelers maken in 2024-2025 deel uit van de 1e selectie: Cas Abbas, Max Bout, Tim Driece, Wiljan Driece, Boy Hoogmoed, Christian Hoogzand, Jarno van de Laan, Xander Roos, Dave Mierop, Julian Nieuwland, Tymo van Nimwegen, Yorik van Nimwegen, Juul Peeman, Tim Melissant, Michael Sloof, Koen Vervloed, Gerben van der Weele, Sietse van der Weele, Pepijn van de Wulp, Pim Grootenboer, Dennis Baars, Johan Vroegindeweij, Lars Schriek en Johan Kroon.
De Jonge Spartaan kijkt met vertrouwen vooruit. Samen bouwen we verder aan een sportieve toekomst.








