Swift Boys en hoofdtrainer Khalid el Khalifi hebben in goed onderling overleg besloten om na dit seizoen ieder hun eigen weg te gaan. Na een periode van samenwerking is in gezamenlijkheid besloten om de samenwerking niet te verlengen.
Zowel de club als el Khalifi kijken terug op een waardevolle tijd en zullen zich de komende periode volledig richten op een mooi seizoenslot. Swift Boys bedankt el Khalifi alvast voor zijn inzet en betrokkenheid en wenst hem veel succes in zijn verdere trainersloopbaan.








