Jeroen Sterrenburg heeft bij Unitas zondag aangegeven dat hij de club na dit seizoen verlaat. De inwoner van Zaltbommel is na Ray Versluis (Barendrecht), Medhanie Habtemariam (SVW) de derde speler die zijn vertrek bij de staartclub uit de vierde divisie aankondigt.
Vorig jaar liet Sterrenburg nog optekenen dat een terugkeer naar Nivo Sparta in zijn eigen woonplaats toen nog te vroeg kwam. De 28-jarige middenvelder kwam eerder uit voor FC Den Bosch (jeugd), Nivo Sparta, OJC Rosmalen en vier seizoenen SteDoCo.
Bij Unitas, waar Ruud Brood volgend seizoen voor de groep staat, wordt gewerkt aan een nieuw zeer regionaal getint team. Nieuwkomers zijn Youri de Jong (Arkel), Samuël Scholsberg (SVW), Noam van Wijk en Abubakarr Jalloh (Unitas zat).







