Kethel Spaland heeft van de arbitragecommissie een bericht op haar site moeten plaatsen over het ontslag van voormalig hoofdtrainer Ben Hoogwerf. De zaterdag derdeklasser ‘verloor’ de arbitragezaak tegen Hoogwerf over het ontslag van de oefenmeester.
De Arbitragecommissie van de KNVB heeft Kethel Spaland opgedragen om het volgende bericht gedurende één maand op haar website te plaatsen: ‘Kethel Spaland betreurt het dat zij te vroeg en onvoldoende doordacht het besluit om afscheid van Hoogwerf te nemen in de publiciteit heeft gebracht. De Arbitragecommissie heeft Kethel Spaland veroordeeld om in het kader van de beëindiging van de arbeidsovereenkomst de wettelijke transitievergoeding, een nadere billijke vergoeding en vakantiegeld te betalen. Ter zitting van de Arbitragecommissie hebben partijen over en weer aangegeven op sportieve wijze uit elkaar te wilen gaan en elkaar alle goeds voor de toekomst toe te wensen.’







Speelt Hermes DVS niet mee om de Rijnmond cup?
Nee, te krappe selectie.