Mark Smith zal de bekerwedstrijden van LMO moeten missen. De keeper van LMO heeft de ‘eer’ de waarschijnlijk eerste schorsing van het nieuwe seizoen ontvangen te hebben.
De keeper van LMO kreeg in het duel tegen Oud-Beijerland op 24 februari een rode kaart voorgeschoteld. De keeper zat de eerste wedstrijd uit maar tekende wel beroep aan. De uitspraak van dat beroep, waar geen extra informatie bij werd opgevraagd, duurde ruim vier maanden.
De uitsluiting van Mark Smith is in plaats van zeven wedstrijden nu vier wedstrijden geworden. Daardoor mist Smith alle wedstrijden van het bekertoernooi (poulefase).






