Opnieuw maakt Marco Verbeek een opmerkelijke overstap. De voormalig trainer van Tricht, Heukelum, GJS en Sliedrecht, maakt per direct de overstap naar Club Brugge. Hij wordt assistent-trainer van Nicky Hayen (ex-RBC).
Vorig seizoen ging Verbeek na zijn entree bij Sliedrecht, in de voorbereiding in op een aanbieding van het in de derde divisie uitkomend Baronie, waar toen voormalig Unitas-trainer Jeroen van Bezouwen was opgestapt. Met de Bredanaars degradeerde Verbeek naar de vierde divisie. Baronie was natuurlijk verrast, maar gunt de Culemborger de enorme stap voorwaarts.
Marco Verbeek – hij was in het afgelopen jaar ook verbonden aan Jong Almere City – zal in het komende seizoen dus niet de hoofdtrainer van Baronie zijn. In de winterstop besloten beide partijen nog met elkaar door te zullen gaan, maar in de afgelopen dagen heeft Verbeek een unieke kans gekregen die hij niet kon weigeren. De oefenmeester kreeg van een topclub uit de Belgische hoogste klasse een aanbieding om daar als assistent-trainer aan de slag te gaan.





