De Rotterdamse voetbalvereniging Swift Boys zal komend seizoen terugkeren in het standaardvoetbal.
De club meldt dat inmiddels de eerste stappen worden gezet om de selectie bijeen te brengen. ‘Na twee seizoenen doelbewust af te zien van deelname aan de competitie met het eerste elftal, verheugt Swift Boys zich om aan te kondigen dat zij voor het komende seizoen met hernieuwde vastberadenheid en een ambitieus team zullen aantreden in de standaardcompetitie. Momenteel voert de club gesprekken met ervaren spelers die de club weer naar een hoger niveau moeten tillen. RVV Swift Boys verwacht op korte termijn meerdere nieuwe versterkingen te presenteren.’








