Ook op Varkenoord is de technische commissie alweer druk bezig met de selectie voor komend seizoen. Het doet de club dan ook deugd om te kunnen melden dat Stefan Kok, Bradley Peek en Lee-Quincy Cheuk-a-Lam de club trouw blijven en ook komend seizoen het rood-wit zullen dragen.
Uiteraard zullen er de komende tijd meer namen volgen.
Deze week is bekend geworden dat Everon Pisas er voor heeft gekozen om de club na dit jaar alweer te verlaten. Hij vertrekt naar jeugdliefde IFC in zijn woonplaats. De club betreurt zijn vertrek, maar respecteert zijn beslissing uiteraard.








