SVW en hoofdtrainer Tutu Ndona gaan na dit seizoen uit elkaar. Dat maakt de Gorinchemse vereniging bekend op het eigen Twitter-kanaal.
Volgens de club zijn het bestuur en Ndona gezamenlijk tot het besluit gekomen om niet met elkaar door te gaan. Afgelopen december maakten beide partijen nog bekend dat het contract van de oefenmeester met één jaar was verlengd. Hier komt men nu dus op terug.
Het bestuur van SVW en hoofdtrainer Ndona hebben in gezamenlijk overleg besloten om volgend seizoen toch niet met elkaar door te gaan. Afgelopen december besloten de club en de trainer nog om een seizoen langer met elkaar door te gaan.
Wij bedanken Tutu voor zijn inzet voor SVW pic.twitter.com/835ZDalCtj— SVW (@gvvsvw) May 2, 2023








