SC Feyenoord heeft zichzelf een slechte dienst bewezen door de nederlaag tegen Nieuwenhoorn. In Hellevoetsluis werd het 2-1.
Lukas Hamann en Chris Dabaghian wisten Nieuwenhoorn al voor rust op een 2-0 voorsprong te brengen. Het duurde daarna tot de 89ste minuut voordat SC Feyenoord wat terug deed via Junior Obiku. Het lukte SC Feyenoord echter niet om een punt mee terug te nemen naar Rotterdam.
SC Feyenoord zal nog alle zeilen bij moeten zetten om niet direct te degraderen.









Dit is toch een normale uitslag.
Het eerste van Feyenoord doet het goed .
Verder is het niks bijzonders.
Het is nog zo.