De club uit Rotterdam-Overschie,momenteel nog vol strijdend voor de laatste periode, is druk bezig met het versterken van de selectie voor het komende seizoen.
De club is dan ook verheugd Jordi de Kimpe en Osman Unnu te mogen verwelkomen. Beide spelers komen over van SC Victoria’04 waar zij eerder al succesvol samenwerkten met hoofdtrainer Warry van Wattum. De komende weken verwacht de club nog enkele versterkingen te mogen presenteren en een sterke competitieve selectie neer te zetten.








