Nieuwkoop heeft de districtsbeker West II gewonnen. Op Sportpark Faas Wilkes won de derdeklasser verrassend van eersteklasser XerxesDZB.
In een onderhoudende eerste helft wisten beide ploegen niet te scoren. Na rust opende Voorend namens Nieuwkoop de score. Dat bleek de enige treffer van de wedstrijd.
https://twitter.com/SVNieuwkoop/status/1658919886461042692?s=20







Van harte gefeliciteerd, verdiend als je eerste klassers en ook wint van een vierde divisieclub.
Dik verdiend, Nieuwkoop fel, aanvallen en goed verdedigen. Xerxes te laks en geen idee was er te zien. Onderschatting?
Nieuwkoop verdiende het. Waren fel, probeerden goed aan te vallen en verdedigden prima. Xerxes leek maar te wachten, maar waarop? Onderschatting?
Leen