Olaf van der Sande en Robbert de Vos stoppen per direct bij vv Capelle. Naar aanleiding van meningsverschillen over het gevoerde beleid hebben de Technische Commissie en Olaf in goed overleg en met wederzijds respect besloten om afscheid van elkaar te nemen. ”We betreuren deze uitkomst. Olaf is voor vv Capelle altijd een waardevolle speler geweest. In twee periodes heeft Olaf in totaal bijna 5 seizoenen het shirt van vv Capelle gedragen, waarin we vele mooie momenten en doelpunten hebben gevierd.”
Robbert de Vos heeft aangegeven dat zijn maatschappelijke carrière moeilijk te combineren is met zijn voetbalverplichtingen. Jonge ondernemer Robbert is momenteel druk bezig met zijn eigen brand “Baron Rum” en heeft er daarom voor gekozen om te stoppen met voetballen. ”De Technische Commissie vindt het erg jammer, zeker vanwege de voetbalkwaliteiten van Robbert waarmee hij heeft laten zien verschil te kunnen maken.”
We bedanken Olaf en Robbert voor hun getoonde inzet en wensen hen veel succes de komende periode!








