De technische commissie van ASWH heeft vandaag een flinke slag geslagen bij de samenstelling van de selectie voor komend seizoen. Naast twee blijvers is er ook een nieuwkomer aangetrokken. De TC bereikte overeenstemming met Tristan Armand over zijn komst naar sportpark Schildman. Hij zal dus ook deel uitmaken van de selectie waarmee de nieuwe trainer Roy Brinkman gaat werken.
De 21-jarige Armand is afkomstig van FC Dordrecht, waar hij in de Onder 21 speelt. Eerder maakte hij deel uit van de jeugdopleiding van Excelsior, dat hem wegplukte bij zijn eerste club Capelle. Armand is een snelle rechtsback, die met zijn spel indruk maakte op de technische commissie van ASWH. Bovendien is hij nog dusdanig jong dat hij zich nog verder kan ontwikkelen. De TC wilde hem daarom graag naar Hendrik-Ido-Ambacht halen en is verheugd dat Armand na goede gesprekken voor ASWH heeft gekozen.








