Feyenoord is er niet in geslaagd om te winnen van FC Drita. In Kosovo werd het 0-0. Feyenoord kreeg slechts enkele goede kansen. De eerste was van Bannis die in de basis mocht beginnen van Arne Slot. De aanvaller stond oog in oog met de doelman maar wist niet te scoren. In de tweede helft was er nog een grote kans voor Feyenoord. De bal werd vanaf de rechterflank het zestienmetergebied ingewerkt door Marcus Pedersen en kwam bij een instormende Guus TIl en Luis Sinisterra terecht. Het schot kwam echter aan de verkeerde kant van de paal. Vlak voor tijd kreeg invaller Bozenik nog een kans maar ook deze wist het net niet te vinden.
Feyenoord zal volgende week donderdag aantreden in Rotterdam voor de return tegen FC Drita.









kan net zo goed stel bejaarde opstellen ik zeg pellé ophalen
Bagger wedstrijd
Pffffffffffff
Dennis Groenenboom waren wij maar ge gaan
Noem een speler die een goeie wedstrijd speelde…….precies
Die op de bank zaten
Schande
Slecht traag en geen insperatie wordt een moeilijk jaar
Het was niet om aan te zien. Net zo slecht als je schoonmoeder van 150 kilo in bikini op het strand van Ameland. En misschien nog wel slechter ook.
Cor Koelman veel plezier dit seizoen
Marcel, gaat lukken.
Cor Koelman gelukkig ben jij lekker slank hahahaa !!
Moeten zeker nog 8 spelers bij dit gaat hem niet worden jesus wat slecht
Eindigen dit jaar in het rechter rijtje
en zo is het
ieder jaar slechter
Wat een ellende
Nou dat belooft weer wat pffff
Degradatie kandidaat
Wat was dat bizar slecht zeg. Hoe kom je hier uit.
Mee eens was niet om aan te zien
,zwak feyenoord in de kuip 5 tot 10. , 0
Was zeker zeer slecht
Dat vond ik ook Ron
Joop, het spel deed mijn Feyenoord hart pijn
Ron Verkerk het was het afgelopen seizoen al niet best maar dit was een complete aanfluiting.
Feijenoord supporter is gewoon een zwaar leven ….
Dat doe niet voor je lol