Ridgeciano Haps is terug bij Feyenoord. De flankspeler keerde dinsdag op de openbare training weer terug op het veld.
Ridgeciano Haps speelde afgelopen periode voor Suriname in de WK-kwalificatie en de Gold Cup. In beide toernooien werd de ploeg van oud-Feyenoorder Dean Gorre snel uitgeschakeld.
SOCIAL
https://twitter.com/Feyenoord/status/1419982770978312196









Snel verkopen,we hebben Malacia,Haps loopt volgend jaar gratis weg.Tevens wil hij speeltijd.
Gelijk opstellen
Ron Krijgsman En volgend jaar gratis weg,Sinterklaas